zaterdag 12 maart 2016

Het nadeel van een letterlijke afbeelding.

Voilà, een pen.

Welk verhaal vertelt deze pen?


Heel weinig verhaal en dat is zo'n gemiste kans.

In dit dia-blog laat ik je zien hoe het anders kan. Hoe je een illustratie krijgt die wel een verhaal vertelt. Sterker nog, een beeld die de meerwaarde van jouw bedrijf laat zien.

Blader om het blog te bekijken:



2 opmerkingen:

Sandra Schouwenaars zei

Wat een goed verhaal, Linda. Bij de eerste sheet dacht ik ook 'prima, duidelijk, een oranje pen', maar na het zien van jouw illustratie ben ik (wederom) onder de indruk van je. Heel duidelijk dat Carien meer is dan een pen. De manier waarop heb je heel mooi verbeeld, in een presentatie. Elke sheet was weer een cadeautje. Complimenten!

Linda van Erve zei

Dankjewel, Sandra. Zolang je na het zien van een sheet nieuwsgierig blijft naar de volgende, dan is het goed :-)